23769
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 347.7 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony XXIII-XXXI. Indeks
Formatted contents note
Ograniczenia reklamy w systemie polityki alkoholowej: 1. Podstawowe zagadnienia reklamy w polskiej polityce alkoholowej; 2. Reklama alkoholu w prawie unijnym; 3. Samoregulacja w dziedzinie reklamy alkoholu; Reklama napojów alkoholowych: podstawowe pojęcia: 1. Napój alkoholowy; 2. Podmiot reklamujący, promujący lub informujący o sponsorowaniu; 3. Reklama i informacja handlowa; 4. Promocja; 5. Sponsorowanie i informowanie o sponsorowanie; 6. Inne techniki marketingowe; Zasady reklamowania napojów alkoholowych: 1. Przepisy reklamowe ustawy alkoholowej a przepisy reklamowe innych ustaw; 2. Zasady prowadzenia reklamy i promocji napojów alkoholowych; 3. Zasady prowadzenia informowania o sponsorowaniu; 4. Wolność reklamowania alkoholu w miejscu sprzedaży; 5. Pozostałe zagadnienia; Perspektywy nowelizacji przepisów reklamowych ustawy alkoholowej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again