23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Znaczenie edukacji w przebiegu życia człowieka: Ontologia dzieciństwa; Edukacja całożyciowa człowieka w świetle zadań rozwojowych; Znaczenie edukacji w środowisku wiejskiej społeczności lokalnej; Edukacja muzyczna w przebiegu życia; Od kształcenia szkolnego do edukacji permanentnej. Społeczny wymiar sportu; 2. Media- nowe wyzwania dla edukacji w przebiegu życia: Kompetencje informacyjne i medialne nauczyciela/ucznia we współczesnym świecie; Technologie informacyjne w różnych fazach życia człowieka; Warsztaty fotograficzne jako forma edukacji wizualnej w resocjalizacji nieletnich; Nowe rozwiązania w dydaktyce programowania komputerów; 3. U początków drogi edukacyjnej człowieka: Edukacja przedszkolna inwestycją w rozwój jednostki i społeczeństwa; "Wyspa skarbów" czy "rafa koralowa"? Przedszkole w narracjach osób dorosłych; Przedszkole w Norwegii- Norsk Barnehage; Dziecko z klasy średniej jako przedmiot konsumpcji rodziców; Orientacja dzieci w czasie przeszłym, teraźniejszym i przyszłym. Ustalenia badawcze; 4. Wybrane problemy edukacji dzieci i młodzieży w wieku szkolnym: Współpraca szkoły z rodziną w świadomości nauczycieli i rodziców; O nowy model nauczyciela-wychowawcy; Nauczyciele klas początkowych a kwestia mniejszości narodowych i etnicznych w szkole; Proces wychowania wyzwaniem dla szkół gimnazjalnych; Występowanie i przyczyny utrzymywania się mowy sytuacyjnej oraz mowy gestów w wypowiedziach uczniów klasy pierwszej; Uzdolnienia uczniów jako osobowościowe determinanty osiągnięć szkolnych; Propedeutyka preorientacji i orientacji zawodowej dzieci w szkole; Znaczenie edukacji prozdrowotnej w profilaktyce otyłości u dzieci i jej wpływ na dalsze funkcjonowanie społeczne; Zachowania społeczne nabywane przez gimnazjalistów- na przykładzie gimnazjów "wirtualnych"; 5. Wybrane problemy edukacji dorosłych: "Moja droga do uczelni"- narracja studentek pedagogiki pochodzących ze środowisk wiejskich; Zadania wychowawcze w regulacjach prawno-organizacyjnych polskiego szkolnictwa wyższego w kontekście kros kulturowej refleksji pedagogicznej (2009 rok); Działalność kręgów seniorów jako odpowiedź na oczekiwania ich członków.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej