23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele, wartości i efekty działalności, Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy, Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji, Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności, Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności, Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej, Rozdział 9. : Przewaga kosztowa, Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna, Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami, Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy, Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa, Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji, Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową, Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej