23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. 169-174.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Metody analizy strategicznej ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw: Podstawowe pojęcia i klasyfikacja metod konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody analizy strategicznej; 2. Metody oceny konkurencyjności przedsiębiorstw: Wybrane metody jakościowe w ocenie konkurencyjności przedsiębiorstw; Wybrane metody ilościowe; 3. Badanie konkurencyjności mikroprzedsiębiorstw: Specyfika przedsiębiorstw sektora MSP; 4. Badanie konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej