23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia s. XVII-XX. Indeks rzeczowy.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Wokół pojęcia reklamy; 2. Rys historyczny reklamy i jej form; 3. Prawo reklamy zewnętrznej- zagadnienia ogólne; 4. Materialne prawo reklamy zewnętrznej; 5. Reklama w świetle przepisów o drogach i ruchu drogowym; 6. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie zabytków; 7. Reklama zewnętrzna w świetle przepisów o ochronie przyrody; 8. Reklama w świetle przepisów o zagospodarowaniu przestrzennym; 9. Zagadnienia proceduralne; 10. Pozwolenie na budowę, zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych a reklama zewnętrzna; 11. Ochrona zabytków a reklama- zagadnienia proceduralne; 12. Ochrona przyrody a reklama- zagadnienia proceduralne; 13. Zezwolenie na umieszczenie reklam w obszarze pasa drogowego; 14. Pozostałe uwarunkowania prawne reklamy zewnętrznej; 15. Niektóre cywilno-prawne uwarunkowania reklamy zewnętrznej; 16. Prawo wyborcze; 17. Przepisy karne; 17. Zakończenie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej