23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 279-289.
Formatted contents note
1. Wprowadzenie; 2. Czas dojrzewania: coaching, mentoring i psychologia pozytywna; 3. Filozofia i psychologia w coachingu i mentoringu: teoria procesów uczenia się; 4. Definicje: psychologia coachingu, coaching, mentoring i uczenie się; 5. Rola coachingu i mentoringu w powstaniu uczącej się organizacji i uczącej się wspólnoty; 6. Uniwersalna struktura odpowiadająca potrzebom coachingu i mentoringu w zróżnicowanym środowisku międzykulturowym; 7. Metody i narzędzia; 8. Nieustający rozwój, zasoby przydatne do nauki i ćwiczenia praktyczne; 9. Analiza przypadków; 10. Ewaluacja; 11. Wnioski, dyskusja i zadania na przyszłość.
Cumulative index/finding aids note
Indeks nazwisk, Indeks rzeczowy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again