23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 279-289.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Wprowadzenie; 2. Czas dojrzewania: coaching, mentoring i psychologia pozytywna; 3. Filozofia i psychologia w coachingu i mentoringu: teoria procesów uczenia się; 4. Definicje: psychologia coachingu, coaching, mentoring i uczenie się; 5. Rola coachingu i mentoringu w powstaniu uczącej się organizacji i uczącej się wspólnoty; 6. Uniwersalna struktura odpowiadająca potrzebom coachingu i mentoringu w zróżnicowanym środowisku międzykulturowym; 7. Metody i narzędzia; 8. Nieustający rozwój, zasoby przydatne do nauki i ćwiczenia praktyczne; 9. Analiza przypadków; 10. Ewaluacja; 11. Wnioski, dyskusja i zadania na przyszłość.
Uwaga dotycząca indeksów
Indeks nazwisk, Indeks rzeczowy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej