23787
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura
Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 9. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 10. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 11. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 12. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 13. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej