23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Szkoła w systemie szkolnictwa: Uwarunkowania zmian współczesnej szkoły przestrzenią edukacyjną uczelni wyższych; 2. Teoria w praktyce. Uwagi o roli filozofii w nauczaniu zarządzania na poziomie studiów uniwersyteckich; O zarządzaniu z perspektywy ucznia- od kompetencji informacyjnych ku tworzeniu wiedzy w szkole; 2. Szkoła wobec potrzeby zmiany i rozwoju: Podstawa programowa jako narzędzie zmiany szkoły podstawowej; Rola i znaczenie ewaluacji w rozwoju szkoły; Szkoła wobec wyzwań zmieniającego się rynku pracy; O potrzebie debaty w szkole; 3. Rola i znaczenie przywództwa w szkole: Wiedza jako przywództwo kompetencyjne a władza moralna- studium pedagogicznej autorytatywności; Menedżer czy przywódca- kogo potrzebują współczesne szkoły; Czynniki podwyższające i obniżające autorytet nauczyciela w oczach licealistów; 4. Zagrożenia i problemy współczesnej szkoły: Kompetencje zawodowe, umiejętności społeczne nauczyciela. Rekrutacja i selekcja w szkole- prawdy i mity; Ukryty program szkoły oraz brak kompetencji nauczycieli jako przyczyny utrwalania nierówności społecznych; Język nietolerancji w polskich szkołach; Asertywność w szkole wyższej w ocenie studentów
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej