23787
No cover
Book
In basket
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
R.I: Public Relations w przestrzeni społeczno-politycznej: Teoria doskonałości public relations- ogólna charakterystyka głównych treści; Rola prognozy w działalności public relations; teoria " głównego nurtu" - krytyczne spojrzenie z perspektywy kraju postsocjalistycznego "marginesu"; Rola wielkich wydarzeń sportowych i kulturalnych w promowaniu wizerunku miast i państw; Lobbing krajów rozwijających się w stosunkach międzynarodowych; Regionalne działania promocyjne i lobbingowe w Unii Europejskiej w kontekście nowej polityki spójności; R. II: Public Relations instytucji samorządowych, lokalnych i krajowych: Public relations w samorządzie terytorialnym; PR samorządów w aktywizacji społeczności lokalnej; Eksperyment: model promocji gminy; The advices from changes of public administration In Czech Republic; Organizacj działań public relations w administracji rządowej na przykładzie ministerstwa Skarbu państwa; Badania jakości komunikacji i ich wykorzystanie w procesie kształtowania wizerunku urzędów; Funkcjonalność strony internetowe a wizerunek samorządu; R.III: Społeczny wizerunek organizacji na przykładzie zakładu Fiat Auto Poland S.A. w Tychach. Raport z badań; wizerunek idealnego męża stanu a zabiegi marketingowe sztabów wyborczych w ostatnich wyborach prezydenckich; Rola public relations w procesie budowania wizerunku pracodawcy; Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa jako efekt likwidacji luki kompetencyjnej- wyniki badań; znaczenie barwy w kreowaniu wizerunku instytucji; Audiomarketing. Nowoczesne narzędzie kształtowania pozytywnego wizerunku; Kształtowanie wizerunku zakładu opieki zdrowotnej; Marka a sytuacje kryzysu jej wizerunku- strategie działania na wybranych przykładach rynku produktów spożywczych; Zarządzanie reputacją korporacyjną we współczesnej gospodarce; R.IV: Rynek public relations i rynek mediów: Rynek public relations i rynek prasowy jako subrynki okresu transformacji w Polsce; Skuteczność Internetu jako narzędzia i kanału działań public relations (na podstawie wyników badań empirycznych); Rzecznik prasowy szkoły wyższej- teoria i praktyka; zastosowanie mediów społecznościowych w PR wewnętrznym organizacji- szanse i zagrożenia; Wpływ mediów społecznych na zmiany w komunikacji korporacyjnej przedsiębiorstw; Prasa gospodarcza jako instrument kształtowania wizerunku przedsiębiorcy; R. V: Formy i narzędzi public relations: Public affairs- definicje, sfery działania i aspekt praktyczny; Sytuacja kryzysowa w przedsiębiorstwie spowodowana lobbingiem; Metodologia oceny symulacji kryzysowych na przykładzie przedsiębiorstw dystrybucyjnych branży energetycznej; Muzea firmowe jako nowoczesne narzędzie public relations; retoryka wyznacznikiem przekazów nakłaniających. Mechanizmy retoryczne występujące w public relations; Dialog w public realtions- zakres implementacji koncepcji dialogu, jego miejsce i rola w działaniach public relations przedsiębiorstwa; perswazja jako narzędzie budowania wiarygodności działań PR; R.VI: Świadomość społeczna a public relations: Public relations a pamięć społeczna i tworzenie wzorów emocji; Istota public relations w świadomości studentów studiów niestacjonarnych akademii ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Pole wiedzy specjalistycznej w public relations; Ekonomiczne uwarunkowania etycznej wrażliwości współczesnych firm; Wizerunek ojcostwa u "mistrzów podejrzeń" i jego wpływ na współczesną rodzinę.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again