23499
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych; 2. Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim; 3. Otoczenie gabinetu lekarskiego; 4. Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich; 5. Segmentacja pacjentów a działania gabinetu; 6. Zachowania pacjentów; 7. Badania marketingowe na rynku usług medycznych; 8. Usługi gabinetów lekarskich; 10. Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej; 11. Zarządzanie marką placówki medycznej; 12. Strategie cenowe gabinetów lekarskich; 13. Promocja gabinetów lekarskich; 14. Rola personelu w zarządzaniu marketingowym; 15. Neuromarketing a działania gabinetu; 16. Plan marketingowy gabinetu lekarskiego; 17. Negocjacje w sferze usług zdrowotnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej