23787
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.123-126
Uwaga dotycząca zawartości
R.I Zarządzanie marketingowe w sporcie; R.II Zachowanie konsumenta sportowego; R.III Rola badań marketingowych w sporcie; R.IV Segmentacja rynku sportowego; R.V Produkt sportowy; R.VI Marketingowa polityka cen w sporcie; R.VII Promocja sportu; R.VIII Miejsce / dystrybucja w sporcie; R.IX Nowoczesny marketing w sporcie; R. X Marketing nabywcy instytucjonalnego produktów sportowych; Podsumowanie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej