23787
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 6)
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu; Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej; Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa"; Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie; Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego; Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008); Wybrane imprezy kultury fizycznej jako element rynku turystyki sportowej; Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej; Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy; Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej; Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again