23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Dlaczego warto poszerzyć swoją wiedzę o lobbingu?; 2. Czy przedsiębiorstwo naprawdę potrzebuje lobbingu?; 3. Rywalizacja grup interesu jako nowa płaszczyzna konkurowanie przedsiębiorstw; 4. Zła sława czy zdeformowana percepcja?; 5. Lobbing jako element strategii nowoczesnych przedsiębiorstw; 6. Lobbing a społeczna odpowiedzialność biznesu; 7. Wpływ organizacji na jej otoczenie; 8. Skąd wziął się lobbing?; 9. Uchwycić istotę lobbingu; 10. Lobbing a inne metody komunikacji firmy z jej otoczeniem; 11. Lobbing na wiele sposób; 12. Lobujące stowarzyszenia, organizacje i związki; 13. USA- prawo i praktyka lobbingu; 14. Unia Europejska- lobbing w dialogu społecznym; 15. Polska- lobbing na czworakach; 16. Polski lobbing w UE- nieobecni nie mają racji; 17. Pięć kampanii lobbingowych; Lobbing wokół fińskiej polityki alkoholowej, czyli jak przekonać państwo, by oddało część dochodowego rynku prywatnym przedsiębiorcom; Co wolno zrobić z programem komputerowym- walka opozycyjnych koalicji lobbingowych o kształt dyrektywy UE o ochronie praw autorskich twórców oprogramowania; Strategie sukcesu- lobbing przemysłu tytoniowego przeciwko unijnemu zakazowi reklamy wyrobów tytoniowych i sponsoringu; Do czterech razy sztuka, bo mniej znaczy więcej. Walka lobbystów o Hutę Częstochowa; Lobbing pod amerykańskimi skrzydłami. Wybieranie samolotu wojskowego dla Polski
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej