23778
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy artykułach
Formatted contents note
Koncentracja a pluralizm; Wartość dodana public relations - kapitał relacji; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit; Autostrada do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej; Promocja miast czy gra pozorów; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego; Brunatny PR - Internet relations organizacji skrajnie prawicowych; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. Analizy przypadków: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; :Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again