23533
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Kontekst pytania o szkołę wyższą: Konsumeryzmu ofiary towarzyszące; Ekonomia i etyka: przemieszczenia dyskursu edukacyjnego; Pocztówka z Nowego Jorku. Adres: Stany Zjednoczone Rodzinnej Europy. Cz.II Pytanie o tożsamośś szkoły wyższej: Kształcenie dla zysku, kształcenie dla wolności; o akademickich "okrętach flagowych" i trójkątach Clarka; Uniwersytet i komercjalizacja. Rekonstrukcja debaty; Uniwersytet jako balast dla ideologii rynkowej. Cz.III Niektóre konsekwencje pytania o szkolnictwo wyższe: diagnozy - krytyki - propozycje: Zróżnicowanie i umasowienie systemów edukacji wyższej; Wskaźniki Dojrzałości Kadrowej Uczelni (WDK). Projekt rozwiązania problemu wieloetatowości i fikcyjnego istnienia szkół wyższych; Współdziałania uczelni i instytutów naukowych; O fenomenie i problemach popularności pedagogiki jako upragnionego kierunku studiów; Fantazja i zaduma - odkrywanie siebie i autokreacja w systemie studiów pedagogicznych; Ascetyzm wyuczony - wersja akademicka; Podwójny dyplom w kontekście kosmopolityzmu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej