23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks nazwisk
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej