23559
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Koncepcja transformacyjnego public relations- poznański wkład do światowej literatury; Rola lobbingu w transformacyjnym public relations w Polsce; Polski rynek prasowy jako rynek okres transformacji; Wizerunek medialny przedsiębiorcy w okresie transformacji; Biuletyny wewnętrzne jako instrument kształtowania wizerunku organizacji przedsiębiorców; Szacowanie wpływu prasy na odbiorcę w kontekście public relations; Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw z lokalnymi mediami; Public relations w Polsce i w Europie; Perspektywy rozwoju public relations w gospodarce rynkowej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej