23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Wprowadzenie: Ogólna charakterystyka BIZ w Polsce; Motywy i uwarunkowania wejścia i rozwoju BIZ; Pojęcie i elementy atrakcyjności sektora; Metody badania atrakcyjności sektora- ujęcie systemowe; 2. Zintegrowana ochrona elementów atrakcyjności sektora: Analiza SWOT- badanie rozpoznawcze atrakcyjności sektora; Badanie atrakcyjności sektora według modelu 5 sił Portera; Analiza atrakcyjności sektora w oparciu o model Mc Kinseya; badanie atrakcyjności sektora w oparciu o teorię Dunninga; Porównanie metod badania atrakcyjności sektora; 3. Badanie elementów atrakcyjności sektora dla inwestorów zagranicznych- na przykładzie sektora słodyczy w Polsce: Charakterystyka sektora słodyczy, stan konkurencji, otoczenie; Analiza SWOT dla sektora słodyczy z punktu widzenia BIZ; Motywy podejmowania inwestycji zagranicznych w sektorze słodyczy; Identyfikacja elementów atrakcyjności polskiego sektora słodyczy dla inwestorów zagranicznych; 4. Ocena atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o metody zintegrowane: Analiza systemowa sektora słodyczy; Ocena atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o model 5 sił Portera; Analiza atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o model Mc Kinseya; Badanie atrakcyjności sektora słodyczy w Polsce w oparciu o eklektyczny paradygmat Dunninga O-L-I; 5. Wnioski ogólne i zakonczenie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej