23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. Wprowadzenie: Ogólna charakterystyka BIZ w Polsce; Motywy i uwarunkowania wejścia i rozwoju BIZ; Pojęcie i elementy atrakcyjności sektora; Metody badania atrakcyjności sektora- ujęcie systemowe; 2. Zintegrowana ochrona elementów atrakcyjności sektora: Analiza SWOT- badanie rozpoznawcze atrakcyjności sektora; Badanie atrakcyjności sektora według modelu 5 sił Portera; Analiza atrakcyjności sektora w oparciu o model Mc Kinseya; badanie atrakcyjności sektora w oparciu o teorię Dunninga; Porównanie metod badania atrakcyjności sektora; 3. Badanie elementów atrakcyjności sektora dla inwestorów zagranicznych- na przykładzie sektora słodyczy w Polsce: Charakterystyka sektora słodyczy, stan konkurencji, otoczenie; Analiza SWOT dla sektora słodyczy z punktu widzenia BIZ; Motywy podejmowania inwestycji zagranicznych w sektorze słodyczy; Identyfikacja elementów atrakcyjności polskiego sektora słodyczy dla inwestorów zagranicznych; 4. Ocena atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o metody zintegrowane: Analiza systemowa sektora słodyczy; Ocena atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o model 5 sił Portera; Analiza atrakcyjności sektora słodyczy w oparciu o model Mc Kinseya; Badanie atrakcyjności sektora słodyczy w Polsce w oparciu o eklektyczny paradygmat Dunninga O-L-I; 5. Wnioski ogólne i zakonczenie
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again