23559
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej