23787
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 224 s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Marketing / C.H.Beck)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego; 2. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie; 3. Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa; 4. Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa; 5. Cele marketingowe a strategiczny profil przedsiębiorstwa; 6. Planowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa; 7. Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa; 8. Strategiczna i operatywna kontrola marketingu; 9. Problemy motywowania w marketingu; 10. Konflikty w marketingu; 11. Refleksje na temat barier i przyszłości
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej