23787
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
I. Teoretyczne podstawy konkurencyjności: Ekonomiczno-marketingowy mechanizm konkurencji. Próba nowej koncepcji; Konkurencyjność narodów na rynku pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych; Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej R&D; Teoretyczne podstawy kształtowania zachowań przedsiębiorczych jako element budowania przewagi konkurencyjnej. II. Ekonomiczne uwarunkowania konkurencyjności w Polsce: Stan sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i bariery jego rozwoju; Determinanty i uwarunkowania konkurencyjności polskiego handlu; Obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku usług logistycznych; Zapewnienie sprawności i efektywności działania środków i urządzeń produkcyjnych gwarantem konkurencyjności przedsiębiorstw. III. Instrumenty marketingowe w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej: Marketing jako narządzie walki konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego; Reklama internetowa narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej firmy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again