23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp: Twój wewnętrzny atut jest kluczem do wzrostu; 1. Sali klienci. Kto to taki?: Najważniejsze słowo w biznesie; Nie do wszystkich klientów pasuje jedna miara; Skup uwagę na swoich klientach; 2. Rozpoznawalne ofert. Co możesz zaoferować klientom?: Czym się rzeczywiście zajmujesz?; Gdzie materialne styka się z emocjonalnym; Szukaj swojego atutu w głębi; 3. Strategie perswazji. Jak przekonać klientów?: Twoja własna platforma; Wyróżniaj się , stojąc z boku; Stwórz strategię perswazji, której trudno się oprzeć; 4. Działania kreatywne. Wyraź to: Nie przestawaj podkreślać swojego atutu; Działanie powszechnie stosowane i nieprzeciętne; Bądź znany ze swojego wewnętrznego atutu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej