23752
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Konkurencja na rynku usług bankowych: Istota konkurencji na rynku bankowym; Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości. 2. Bankowość wirtualna: Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej; Fazy rozwoju bankowości internetowej; Bariery rozwoju bankowości internetowej; Dystrybucja elektronicznych usług bankowych; Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bakowych; Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej; Przyszłość bankowości wirtualnej; Banki wirtualne w Polsce. 3. Public relations bankowości: Istota public relations; Funkcje i cele public relations bankowego; Zarządzanie procesem komunikacji w banku; Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations; ePR w bankowości; Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości. 4. Public relations polskich banków wirtualnych: Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych; Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce; Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych; Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych; Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej. 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006: Zakres badań i charakterystyka próby badawczej; wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne; Działania PR banków w opinii
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej