23752
Book
In basket
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
1. Konkurencja na rynku usług bankowych: Istota konkurencji na rynku bankowym; Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego; Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku; Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej w bankowości. 2. Bankowość wirtualna: Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej; Fazy rozwoju bankowości internetowej; Bariery rozwoju bankowości internetowej; Dystrybucja elektronicznych usług bankowych; Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bakowych; Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej; Przyszłość bankowości wirtualnej; Banki wirtualne w Polsce. 3. Public relations bankowości: Istota public relations; Funkcje i cele public relations bankowego; Zarządzanie procesem komunikacji w banku; Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations; ePR w bankowości; Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości. 4. Public relations polskich banków wirtualnych: Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych; Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce; Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych; Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych; Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej. 5. Banki wirtualne w Polsce w ocenie ich klientów w latach 2004-2006: Zakres badań i charakterystyka próby badawczej; wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne; Działania PR banków w opinii
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again