23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej