23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz I. Metodologiczne podstawy zarządzania wiedzą: Filozoficzno- metodologiczne podstawy zarządzania wiedza; Metodologiczne założenia rozwoju kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; Cz. II. Opisy sytuacyjne i decyzyjne: Metastaza informacji wiedzy jako główny element przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie intelektualnym; Zarządzanie wiedzą w małej firmie informatycznej- studium przypadku; Polityka rachunkowości jako fundament zarządzania wiedzą o położeniu ekonomicznym jednostki sporządzającej bilans; Lokalne i lokale wspólnoty praktyków w przedsiębiorstwie sektora high-tech; Organizacyjne tworzenie wiedzy we współczesnym uniwersytecie; Obsługa klienta hotelu z perspektywy procesu zarządzania wiedzą; Aspekty zarządzania pracownikami wiedzy w świetle badań empirycznych; Proces dyfuzji wiedzy w trakcie partycypacji pracowniczej; Cz. III. Dialogi, scenariusze, procesy i metody zarządzania wiedzą: Zarządzanie wiedzą w kancelarii doradztwa podatkowego; Scenariusze jako instrument kreowania wiedzy w organizacji; Kreowanie i zarządzanie wewnętrznym rynkiem wiedzy; Coaching wiedzy; Dyfuzja wiedzy w trakcji treningów kierowniczych
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again