23787
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz. I. Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą- założenia teoretyczne; 2. Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego jako czynnik sprawności projektu informatycznego; 3. Wirtualna sieć badawczo- rozwojowa w przemyśle farmaceutycznym; 4. Wpływ technologii mobilnych na zmiany w organizacji; Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą w przyszłości- wyniki badań; 6. Routing pakietów typu Multicast; 7. Multimedia sieciowe we współczesnym biznesie; 8. Schematy progowe współdzielenia informacji w systemach zarządzania danych; 9. Systemy rozszerzonej rzeczywistości w pracy mobilnej; 10. Technologie informacyjne stosowane w procesie osługi klientów przez operatorów pocztowych; 11. Ocena użyteczności serwisu internetowego na podstawie oceny ekspertów i oceny heurystycznej; 12. Nowe metody oceny jakości obrazów kompresowanych technikami stratnymi; 13. Problemy określania położenia geograficznego węzłów sieci IP; Cz. II. Gospodarka elektroniczna: 14. Opensourcingowe systemy zarządzania treścią witryn internetowych; 15. Struktura podmiotowa organizacji wirtualnej; 16. Analiza zachowań klientów sklepów internetowych na przykładzie sklep.pl; 17. E-wydania- przyszłość prasy; 18. Zdalne systemy pozyskiwania danych pomiarowo- rozliczeniowych na lokalnym rynku energii elektrycznej; 19. Elektroniczne usługi finansowe w ocenie przyszłych menedżerów; 20. Wartość organizacyjna sieci powiązań informacyjnych elektrowni małych mocy; 21. E- planowanie w logistyce organizacji gospodarczych; Cz. III. Zarządzanei wiedzą: 22. Informacja z perspektywy nauki organizacji i zarządzania; 23. Zarządzanie informacją z wykorzystaniem metody AHP; 24. System doradczo- decyzyjny i jego implementacja komputerowa; 25. Kodyfikacja i personalizacja wiedzy w przedsiębiorstwach doradczych; 26. Bezpieczeństwo informacji w organizacji chaotycznej; 27. Efektywność marketingu a potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa; 28. Metoda klasyfikacji systemów zarządzania wiedzą; 29. Organizacyjne aspekty tworzenia baz wiedzy w otwartych projektach fundacji Wikimedia; 30.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again