23787
Book
In basket
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.95 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
1. Teoretyczne aspekty promocji obszarowego produktu turystycznego: Obszarowy produkt turystyczny; Miasto jako produkt turystyczny; Promocja obszarowego produktu turystycznego; 2. Instytucjonalne aspekty promocji produktu turystycznego w aglomeracjach miejskich: Produkt turystyczny badanych miast; Systemy promocji produktu turystycznego; Organizacje międzynarodowe w polityce promocji turystyki miast; 3. Instrumenty i determinanty promocji miejskiego produktu turystycznego: Wykorzystywane instrumenty promocji; Determinanty działań promocji produktu turystycznego; Wpływ położenia geograficznego na prowadzona politykę promocji; 4. Koncepcja modelu systemu promocji produktu promocji aglomeracji miejskiej: Ocena efektywności prowadzonych działań promocji produktu turystycznego; Modele systemu promocji produktu turystycznego
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again