23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.; Indeks
Uwaga dotycząca zawartości
1. Marketing międzynarodowy- istota i uwarunkowania rozwoju; 2. Otoczenie przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych; 3. Segmentacja rynku międzynarodowego; 4. Strategie przedsiębiorstw w marketingu międzynarodowym; 5. Badania marketingowe rynków zagranicznych; 6. Produkt w marketingu międzynarodowym; 7. Cena w marketingu międzynarodowym; 8. Dystrybucja na rynkach zagranicznych; 9. Komunikacja marketingowa na rynkach międzynarodowych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej