23763
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again