23533
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 123.
Uwaga dotycząca zawartości
1. Kompetencje a przewaga konkurencyjna: Kultura organizacyjna w kontekście zarządzania kompetencjami; Wizja, misja, wartość, strategia jako podstawowe wyznaczniki tworzenia zintegrowanych systemów zarządzania kompetencjami; 2. Systematyka kompetencji: Definicje kompetencji; Kompetencje a inteligencja emocjonalna; Księga kompetencji; Metodologia tworzenia ksiąg kompetencji; Firmy doradcze; Wiedza innych organizacji; Załącznik "Księga kompetencji"; Agregacja wiedzy firmy; Profil kompetencyjny; Metodologia tworzenia profilu; Statystyczna; Dobór profilu ze względu na strategię firmy; Dobór kompetencji ze względu na realizowaną strategię firmy; Pożądane poziomy kompetencji; Mierzenie kompetencji; Testy kompetencji; Opis procedury projektu dla skandynawskiej firmy; Ocena 360; 3. Implementacja profili kompetencyjnych w narzędziach zarządzania zasobami ludzkimi: Procedura implementacji ZSZK; Księga kompetencji; Cykl zarządzania zasobami ludzkimi w firmie; Kompetencje w opisie stanowiska; Etapy tworzenia opisów stanowisk; Kompetencje w rekrutacji i selekcji; Narzędzia używane w selekcji kandydatów; Kompetencje w systemie oceny okresowej; Kompetencyjny system ocen; Kompetencje w szkoleniach; Metody podnoszenia kompetencji; Uczenie się poprzez wykonywanie powierzonej pracy; Outdoor; Mentoring; Coaching; Ocena efektywności programów szkoleniowych; Proces rozwoju kompetencji; Kompetencje w planowaniu ścieżek kariery i awansów; Wynagradzanie pracowników- podnoszenie profilu kompetencyjnego na systemy wartościowania stanowisk pracy i systemy premiowania; Płaca zasadnicza; System premiowy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej