23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
R. 1. Prawno-ekonomiczne podstawy przekształcania publicznych zakładów opieki zdrowotnej w komercyjne firmy medyczne. R.2. Instrumenty marketingowe pozyskiwania, obsługi i utrzymania klienta w komercyjnej firmie medycznej. R.3. Źródła finansowania działalności komercyjnej firmy medycznej. R.4. Planowanie w komercyjnej firmie medycznej. R.5. Ocena kondycji finansowej komercyjnej firmy medycznej. R.6. Coaching wiedzy medycznej jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynku usług medycznych. R. 7. Nowoczesne metody zarządzania w komercyjnej firmie medycznej. R.8 Informatyzacja komercyjnej firmy medycznej według modelu SOA. Załącznik: Raport z przeglądu systemu komputerowego w świetle wymogów ustawy o ochronie danych osobowych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej