23559
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Wstęp: Media w świecie postmodernistycznym a edukacja. Cz. I Problemy współczesnej pedagogiki medialnej: Czy edukacja medialna jest nam rzeczywiście potrzebna?, Język sieci jako rodzaj kodu ograniczonego, Cyfrowy świat dziecka - nowe obszary badawcze, Media elektroniczne jako przestrzeń wychowania i uczenia się dziecka, Przekaz pozawerbalny w mediach edukacyjnych, Miejsce i rola mediów w budowaniu obrazu komunikacji społecznej, Rodzice wobec edukacji medialnej, Motywy i rodzaje aktywności społecznej osób starszych a preferencje medialne w wykorzystania czasu wolnego - w świetle badań własnych, Media a patriotyzm - perspektywa polskiej młodzieży, O nowej wychowawczej roli Internetu, Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach), Era kultur prefiguratywnych? Młodzież i dorośli a funkcjonowanie w Internecie, Audiowizualne teksty kultury medialno-informatycznej, Edukacyjna rola telewizji w życiu dzieci na przykładzie programu Lipy and Messy. Cz. II Zagrożenia i zjawiska patologiczne w mediach: Dobro i zło w elektronicznych mediach, Czy prawda w mediach może być niebezpieczna?, Internet - wiarygodne czy niewiarygodne źródło informacji?, Nuda, ułuda i stereotyp. Młodzież wobec reklamy, Edukacja wobec zagrożeń technologii informacyjnych, Agresja na stronach internetowych nowych ruchów społecznych, Agresja - szkoła - media, Zabijanie jako zabawa - na przykładzie gier komputerowych i sieciowych, Internet jako narzędzie psychomanipulacji sekt, Hakerskie strony internetowe, Implikacje dydaktyczne i wychowawcze stosowania filtrów internetowych w szkole.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again