23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
Cz. I. Współczesne technologia informacyjne stosowane w przedsiębiorstwach i instytucjach; 1. Przeprowadzanie rozbudowanych analiz kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw. Zastosowanie programu Analizator Menedżera firmy interLAN; 2. Wybrane metody pomiaru i zarządzania kosztami posiadania informatyki w firmie; 3. Wykorzystanie bankowości internetowej w kontaktach bank-klient; 4. Wspomaganie wyboru zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP przy użyciu internetowego narzędzia dostępnego w witrynie www.decyzje-it.pl; 5. Sieć Internet jako źródło informacji i podstawowe narzędzie komunikacji biznesowej w Polsce w latach 2004-2007; 6. Wykorzystanie sieci Internet w promocji produktu agroturystycznego na przykładzie województwa małopolskiego; 7. Zastosowanie pakietu SCILAB do analizy częstotliwościowej wybranych właściwości finansowych szeregów czasowych; 8. Procesowy obraz Facility Managament; 9. Graficzny system bazodanowy jako narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi; 10. Zarządzanie procesami we współczesnych uwarunkowaniach gospodarczych; 11. Zarządzanie projektami na przykładzie metodyki PRINCE2. Generatory programowe; 12. Zintegrowany system w działaniu 4.4 PO IG; 13. Kapitał intelektualny w procesach zmian i wzrostu konkurencyjności organizacji; Cz. II. Kierunki rozwoju systemów informatycznych; 1. Analiza użyteczności banków internetowych dla klienta indywidualnego; 2. Wykorzystanie różnych metod oceny nauczania w e-learningu; 3. Systemy ekspertowe jako narzędzie wykorzystywane w procesie wspomagania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 4. Metody szacowania opóźnienia czasowego przy rekonstrukcji traktora danych giełdowych; 5. Analiza dynamiki odwiedzin wybranych internetowych stron serwisku internetowego WSFiZ; 6. Nowe technologie telekomunikacyjne w kształceniu na odległość na przykładzie przygotowania do eksternistycznego egzaminu maturalnego z matematyki; 7. Biometria- identyfikacja optymalna; 8. Wykorzystanie Internetu w kształtowaniu relacji przedsiębiorstwo-klient
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again