23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I. Istota komunikacji osób głuchoniemych: Specyfika komunikacji osób z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Znaczenie w komunikacji interpersonalnej dla osób głuchoniewidomych; Rodzaje metod komunikacji osób głuchoniemych; Rozwój umiejętności komunikacyjnych u osób głuchoniewidomych od urodzenia lub wczesnego dzieciństwa. Cz. II. Metody komunikacji alternatywnej osób głuchoniemych: Metody komunikacji alternatywnej głuchoniewidomych w ujęciu historycznym; Diagnoza preferencji i możliwości komunikacyjnych głuchoniewidomego dziecka; Mowa ciała; System jednoznacznych symboli; Narządy artykulacyjne we wczesnym okresie rozwoju i ich rola w procesie komunikacji; Język migowy jako środek porozumiewania się z osobami głuchoniewidomymi zespołem Uchera; Daktylografia od ręki; Alfabet brajlowski; Jednoręczny i dwuręczny brajl do palców; Kreślenie na dłoni liter drukowanych; Alfabet punktowy do dłoni; Metoda Lorma; Metoda Tadoma; system Komunikacji Obrazkowej PCS; Totalna komunikacja; Dobór metody komunikacji dla małego całkowicie głuchoniewidomego dziecka; Komputer w procesie komunikacji osób głuchoniewidomych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej