23787
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca zawartości
R.I. Miejsce planowania strategicznego w planowaniu przedsiębiorstw; 1. Poglądy na planowanie w przedsiębiorstwie; 2. Funkcja planowania w przedsiębiorstwie na tle innych funkcji zarządzania; 3. Rodzaje planów w przedsiębiorstwie; 4. Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie; 5. Planowanie strategiczne a myślenie strategiczne i strategia; 6. Silne i słabe strony planowania strategicznego; 7. Wielkość firmy a planowanie; R.II. Specyfika małej firmy, jej rozwoju i planowania; 1. Pojęcie, rodzaje i specyfika małej firmy; Pojęcie małej firmy; Rodzaje małych firm; Specyfika działalności małych firm; 2. Znaczenie małych firm w gospodarce polskiej; 3. Wzrost i rozwój małej firmy; 4. Strategie przedsiębiorcze i konkurencyjne małych firm; Przedsiębiorczość Przedsiębiorczość strategie przedsiębiorcze; Konkurencyjność i strategie konkurencyjne; Przewaga konkurencyjna małych firm; Strategie konkurencyjne małych firm; 5. Planowanie w małych firmach; 6. Planowanie strategiczne w małych firmach; R.III. Wybrane metody planowania strategicznego; 1. Charakterystyka metod planowania strategicznego; 2. Metody analizy otoczenia; 3. Metody analizy wnętrza przedsiębiorstwa; 4. Metody zintegrowane; Przedsiębiorczość.IV. Specyfika, ograniczenia i metody planowania strategicznego w małym przedsiębiorstwie w świetle badań własnych; 1. Cele i założenia badań; 2. Charakterystyka badań; 3. Konkurencyjność firmy na rynku; 4. Planowanie w firmie; 5. Planowanie a cechy rynku; 6. Analiza firm, w których stosowane jest planowanie formalne i w których nie ma planowania formalnego; 7. Wyznaczanie współczynników korelacji: planowanie- wybrane cechy planowania; 8. Wyniki analizy przypadków; Załącznik 1: Kwestionariusz ankiety dla właścicieli małych przedsiębiorstw "Planowanie strategiczne w małej firmie"; Załącznik 2: Kwestionariusz wywiadu dla właścicieli małych firm
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej