23787
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. studia jako faza liminalna w rytuale przejścia, 2. Wspieranie procesów dojrzewania osobowego młodziezy akademickiej, 3. Kulturowa przestrzeń wspólnoty akademickiej, 5. Społecznośc akademicka a kultura wyższej uczelni, 5. Okres studiów - czasem dorastania do odpowiedzialności. Aksjologiczny wymiar studiowania, 6. Sztuka studiowania, czyli o szacunku dla cudzych mysli, 7. Studenci wobec programu kształcenia akademickiego, 8. Nauka i życie studenta historii sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim w latach 1950-1955, 9. Student jako osoba nauczana i jako partner nauczyciela akademickieo, 10. Zaangażowanie nauczycieli akademickich w działania wychowawcze na rzecz studentów - komunikat z badań, 11. Ukryty wymiar w relacjach student - nauczyciel akademicki, 12. Studenci o umiejętnościach komunikacyjnych nauczycieli akademickich, 13. Kodeks etyczny nauczyciela nauczycieli w opinii studentów Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego, 14. Modernizacja dydaktyki akademickiej w aspekcie edukacyjnych potrzeb studentów, 15. Studenci niepełnosprawni w szkole wyższej - wyzwanie i obowiązek, 16. Kształcenie studentow ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się - bariery i szanse, 17. Doradztwo pedagogiczne w oczekiwaniach i działaniach studentów, 18. Studencki ruch naukowy na Uniwersytecie Jagiellońskiem, 19. Aktywność społeczna mlodziezy akademickiej, 20. Czas wolny młodzieży akademickiej dla integralnego rozowju osoby, 21. Sposoby spędzania czasu wolnego przez studentów pedagogiki w kontekście ich świadomości zdrowotnej, 22. Mam Wam coś do przekazania - ksztalcenie umiejetności prezentacji (wykład, referat, komunikat konferencyjny, plakat konferencyjny), 23. Tematyka dotycząca studentów i studiowania zawarta w publikacjach - wybór.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej