23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
I. Media a wartości religijne: Media a wartości religijne wobec pytania o dialogiczność mediów i wiary religijnej, Media - nowe drogi ewangelizacji w nauczaniu Kościoła i w prawie kanonicznym, Ochrona przekazu wiary w mediach. Aspekt kanoniczny, Media pomocą w kształtowaniu dojrzałości religijnej?. II Media a wartości moralne: Zagadnienia prawdomówności w mediach, Ochrona rodziny w mediach, Język reklamy kształtuje postawy moralne dzieci, Chrześcijanin dobrym dziennikarzem, Czy współczesne dziennikarstwo zasługuje na miano etycznego. III. Media a wartości patriotyczne: Media a wartości patriotyczne, Poszanowanie tożsamości narodowej w procesie integracji europejskiej, Czy media chronią patriotyzm?, Wartości patriotyczne w reklamie społecznej. IV. Wartości chrześcijańskie a ogólnoludzkie: Wartości współczesnego świata a wartości chrześcijańskie w mediach. Zbieżność czy konflikt?, Prawda i uczciwość w mediach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej