23488
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 35)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Wyszukiwarki internetowe - sposób działania i tworzenie się rynku, 2. metodologia badania, 3. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - wyszukiwanie informacji o haśle "usługi handlowe", 4. Efektywność wyszukiwarek internetowych jako narzędzia badan naukowych - poszukiwanie dla hasła "cybertettoryzm", 5. Efektywność wyszukiwarek internetowych w pracy naukowej - w poszukiwaniu informacji o lobbingu w sieci, 6. Strategia informacyjna w Internecie. Czy narzędzie może być źródłem wiedzy?, 7. Ocena efektywności metody wyszukiwania informacji naukowych za pomocą wybranych ogólnych i specjalistycznych wyszukiwarek internetowych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej