23488
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 5)
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Potencjał rynku usług sportowo-rekreacyjnych dla młodzieży, 2. Segmentacja odbiorców widowiska sportowego i jej wpływ na kształtowanie produktu marketingowego, 3. Marketingowe aspekty finansowania sportu i inwestycji sportowych przez podmioty rynku biznesowego w Polsce na tle strategii do roku 2015, 4. Witryna www jako narzędzie komunikacji klubu z otoczeniem na przykładzie klubów piłki nożnej, 5. Sponsorzy CKM "Włókniarz" podmiotami finansującymi kluby i wydarzenia sportowe poprzez współpracę o charakterze promocyjno-rekreacyjnym, 6. Kształtowanie relacji partnerskich z interesariuszami na przykładzie KKS Lech Poznań, 7. Turystyka sportowa: motywy wyjazdów a rdzeń produktu, 8. Marketing w turystyce sportowej w regionie częstochowskim,
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej