23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Geneza i główne orientacje metodologiczne w polskiej pedeutologii w początkach XX wieku; Nauczyciel w obliczu ponowoczesności (uwagi na marginesie pedagogii artystycznej); Proces twórczy sztuką dialogu i wartości w procesie edukacji artystycznej; Aksjologiczne konteksty edukacyjnej wspólnoty kształtowane przez muzykę w szkole wyższej; W poszukiwaniu wyznaczników rozważań o nauczycielu akademickim edukacji jutra; Refleksje nad skutecznością (efektywnością) kształcenia nauczycieli; Młodzież akademicka wobec mniejszości seksualnych; Samoograniczenia studentów w procesie dydaktycznym. Dwa spojrzenia; Nauczyciel pedagogicznych studiów zawodowych w opinii absolwentów; Młodziez akademicka wobec wyznawców innych religii; Obraz nauczyciela w percepcji młodzieży akademickiej; Poczucie satysfakcji z wykonywanego zawodu w grupie nauczycieli o różnym stażu pracy a ich poczucie sensu życia; Smak sukcesu w szkole publicznej a w szkole społecznej; Optymizm nauczyciela podstawą sukcesu jego uczniów - modelowa sylwetka wykładowcy UTW; Sukces lub porażka miarą kreatywności nauczyciela; Styl wyjaśniania zdarzeń nauczycieli; Optymizm czy pesymizm kandydatów na nauczycieli w sytuacji bezrobocia; Postawy i wartości - zarys problematyki; Hipotetyczne modele twórczej pracy nauczycieli i ich ogólna ch-ka (problem do dyskusji); Nauczyciel zawodu a tranzycja młodzieży ze świata edukacji do świata pracy; Współczesny model nauczyciela zawodu w kształceniu pielęgniarek; Oczekiwania studentów kierunku peięgniarstwa wobec nauczycieli zawodu; Perspektywy dla pracy socjalnej w szkole.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej