23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
R. I Pedagogika i etyka w obliczu "nowych " wątpliwości i nowych otwarć: 1. Pomiędzy autonomią a zagrożeniem - wprowadzenie do debaty, 2. O nowych polach i wymiarach odpowiedzialności etycznej w pedagogice, 3. Między etyką szczegółową a uniwersalną, czyli co obowiązuje współczesnego pedagoga, 4. Etyczne aspekty procesu badawczego (ze szczególnym uwzględnieniem pedagogicznych badań jakościowych), 5. Podstawy budowania realiztycznej pedagogiki, 6. Etyka zawodowa - ważny wyznacznik jakości działalności pedagogicznej, 7. Między przemocą a niemocą: etyka pedagogiczna a estetyki rytualizacji ofiary w edukacji, 8. Etyka a etos pedagogów - między wyobrażeniami a rzeczywistością. R. II. Pedagogika i etyka wobec róznych perspektyw i wielości spojrzeń: 9. W kierunku etycznych odniesień międzyludzkich - problem prawdy i miłosierdzia w wychowaniu, 10. Wychowanie do człowieczeństwa, 11. Wychowanie w afirmacji życia - polemika z hedonizmem etycznym i psychologicznym, 12. Czynniki rozkładowe w cywilizacji i etyce Zachodu a edukacja, 13. Edukacja moralna jako remedium dla kryzysu wychowania (studium porównawcze polsko-skandynawskie), 14. Płeć kulturowa a edukacja - rozważania na pograniczu etyki, 15. O etyczne wartości wychowawcze w szkole wyższej, 16. Etyka w wirtualnym świecie - nowe wyzwania pedagogiczne, 17. Wartość dobra moralnego w polskiej historiografii edukacyjnej, 18. Kompetencje etyczne nauczyciela w myśli pedeutologicznej okresu międzywojennego, 19. Etyka terażniejszości dla przyszłości w edukacji. R. III. Pedagogika i etyka wobec nauczycielskiej profesji: 20. Etyczny wymiar profesji nauczycielskiej, 21. Kodeks etyki nauczycielskiej - snobizm czy potzreba?, 22. Między deklaratywnością a rzeczywistością etycznej edukacji nauczycieli, 23. Wartości, aspiracje, orientacje nauczycielskie, 24. Wybory edukacyjne nauczycieli akademickich, 25. Nowe powinności nauczyciela w dobie globalizacji, 26. Postawa pedagoga - między obroną wartości a ich krytyką, 27. Etyczny wymiar oceniania szkoły i w szkole - rekonesans badawczy, 28. O ocenianiu sprawiedliwym refleksji kilka nauczyciela pragnącego być sprawiedliwym, 29. Po co etyka pedagogom pracy?, 30. Etyka zawodowa doradcy zawodowego
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej