23774
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
Część I: Proces globalizacji na przełomie wieków. 1. Pojęcie globalizacji, cechy globalizacji. 2. Mechanizmy globalizacji. 3. Miary globalizacji. 4. Nowe aspekty udziału krajów wschodzących w globalizacji. Część II: Konkurencyjność międzynarodowa kraju i przedsiębiorstwa. 5. Zmienność pojęcia konkurencyjności międzynarodowej. 6. Tradycyjne teorie konkurencyjności międzynarodowej kraju. 7. Konkurencyjność międzynarodowa w warunkach globalizacji. 8. Modele konkurencyjności międzynarodowej. 9. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospodarki w świetle raportów WEF i IMD. 10. Polityka wzrostu poziomu konkurencyjności międzynarodowej. Część III: Strategie przedsiębiorstw produkcyjnych i banków w warunkach globalizacji. 11. Potrzeba nowego podejścia wyjaśniającego międzynarodową przewagę konkurencyjną kraju i firmy. 12. Strategia konkurencyjna firmy - uniwersalne narzędzie konkurencji. 13. Strategie ogólne w warunkach globalizacji - próba klasyfikacji. 14. Ewolucja strategii koncernów w warunkach globalizacji. 15. Strategie koncernów międzynarodowych na rynkach wschodzących. 16. Strategie megakorporacji w warunkach globalizacji. 17. Budowaie strategii na przykładzie banku komercyjnego.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again