23534
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
Cz.I Transformacja gospodarcza a rozwój regionalny: 1. Polityka regionalna na rozdrożu: pomiędzy wzrostem a wyrównaniem dysproporacji rozwojowych, 2. Geneza i rozwój planowania przestrzennego oraz polityki regionalnej, 3. Region - między gospodarką a polityką, 4. Opcje polityki regionalnej Niemiec Wschodnich, 5. Polityka regioanlna w województwie opolskim wobec exodusu zarobkowego ludności, 6. Procesy transformacyjne a Nowa Geografia Ekonomiczna ( Wkład Nowej Geografii Ekonomicznej a wyjaśnienie transformacji wschodniniemieckiej gospodarki narodowej), 7. Klastry innowacyjne jako zintegrowana forma przedsiębiorstw w regionie. Cz.II Marketing i logistyka w polityce regionalnej: 1. Transformacja systemowa a marketing terytorialny, 2. Wizerunek jako przejaw i narzędzie kształtowania konkurencyjności regionu, 3. Identyfikacja determinant rozowju i zmian w systemie logistyki, 4. Logistyka na poziomie regioanlnym - wymiary i wyzwania
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej