23559
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Formatted contents note
1. Marketing jako źródło kosztów i efektów, 2. Koncepcje ujmowania kosztów działań marketingowych, 3. Koszty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 4. Wyodrębnienie kosztów działań marketingowych funkcjonujących w przedsiębiorstwach w Polsce, 5. Analiza kosztów działań marketingowych w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce, 6. Koncepcje ujmowania efektów działań marketingowych, 7. Efekty działań marketingowych w dotychczasowych badaniach empirycznych, 7. Identyfikacja efektów działań marketingowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 8. Ocena efektów działań marketinowych w przedsiębiorstwach w Polsce, 10. Budżet marketingu i jego kształtowanie w przedsiębiorstwach w Polsce, 11. Koszty i efekty działań marketingowych a efektywnosć marketingu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again