23787
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca zawartości
1. Europejski sen o potędze, 2. Wirtualizacja rzeczywistości, 3. Pseudo-wydarzenia i zarządzanie widzialnością. Instrumentarium technik medialnych, 4. Jaki marketing dla/na rynku sztuki?, 5. Władza i konsumpcja. Między konsumpcją władzy, a władzą konsumentów, 6. Amerykanizacja szkolnictwa wyższego?, 7. Czy uniwersytetom są potrzebne studia zawodowe, 8. Miejsce Estonii we Współczesnej Europie, 9. Wyzwania dla Unii Europejskiej w nowych uwarunkowaniach rozwoju gospodarki światowej - wybrane problemy, 10. Wpływ procesów globalizacji na charakter rynku pracy w Unii Europejskiej w Polsce, 11. Czy żywność może mieć tożsamość? Rozważania nad europejską koncepcją promocji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, 12. Europa: paradygmat wartości czy wartości paradygmatów?
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej