23787
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Notes:
Formatted contents note
1. Europejski sen o potędze, 2. Wirtualizacja rzeczywistości, 3. Pseudo-wydarzenia i zarządzanie widzialnością. Instrumentarium technik medialnych, 4. Jaki marketing dla/na rynku sztuki?, 5. Władza i konsumpcja. Między konsumpcją władzy, a władzą konsumentów, 6. Amerykanizacja szkolnictwa wyższego?, 7. Czy uniwersytetom są potrzebne studia zawodowe, 8. Miejsce Estonii we Współczesnej Europie, 9. Wyzwania dla Unii Europejskiej w nowych uwarunkowaniach rozwoju gospodarki światowej - wybrane problemy, 10. Wpływ procesów globalizacji na charakter rynku pracy w Unii Europejskiej w Polsce, 11. Czy żywność może mieć tożsamość? Rozważania nad europejską koncepcją promocji i ochrony produktów regionalnych i tradycyjnych, 12. Europa: paradygmat wartości czy wartości paradygmatów?
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again