23787
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. i strony internetowe
Uwaga dotycząca zawartości
Cz. I Internacjonalizacja, globalizacja i procesy integracji regionalnej we współczesnej gospodarce światowej: 1. Przyczyny, warunki i uczestnicy procesu internacjonalizacji, 2. Globalizacja i wybrane problemy globalne wobec wyzwań rozwojowych, 3. Dążenie sportu w kierunku globalizacji, Cz. II Sponsoring 0 miejsce w procesie komunikacji z rynkami międzynarodowymi: 1. Promocja międzynarodowa jako forma komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkami międzynarodowymi: 1. Promocja międzynarodowa jako forma komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkami międzynarodowymi, 2. Sponsoring - istota i uwarunkowania rozwoju, Cz. III Sponsoring w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: 1. Procesy internacjonalizacji a globalizacja sportu, 2. Internacjonalizacja a promocja międzynarodowa, 3. Sponsoring międzynarodowy jako podejście przedsiębiorstw do współczesnego rynku, 4. Zarządzanie komunikacją międzynarodową na arenie międzynarodowej, 5. Sponsoring sportu a wizerunek firm na arenie rynku międzynarodowego, 6. Przyszłość sponsoringu sportu na rynku globalnym wg scenariuszy krótko i długookresowych, 4. Problemy i wyzwania dla sponsoringu wobec procesu globalizacji: 1. Podstawowe uwarunkowania, 2. "Ambush marketing" - istota i konsekwencje dla skuteczności oficjalnego sponsora, 2. "Ambush marketing" - zagadnienia etyki działania w sponsoringu, 3. Rekomendacje dla zabezpieczenia interesów sponsorowanego i sponsora, 5. Problemy sponsorowania Letnich Igrzysk Olimpijskich - Ateny 2004, Pekin 2008 i Londyn 2012, 6. Mundial 2006 wielkim widowiskiem piłki nożnej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej